[wpseo_breadcrumb]

معرفی بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران

بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان در تهران
آنچه می خوانید...

بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان در تهران

کاشت ایمپلنت دندان در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران روشی است که در آن ریشه‌های دندان را با پایه‌های فلزی و پیچ مانند جایگزین می‌کنند و دندان‌های آسیب‌دیده یا از دست رفته را با دندان‌های مصنوعی جایگزین می‌کند که بسیار شبیه به دندان‌های واقعی هستند. کاشت ایمپلنت در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران ، دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتزها یا بریج‌کاری‌هایی باشد که به خوبی روی هم قرار نمی‌گیرند و می‌توانند گزینه‌ای را در زمانی که فقدان ریشه‌های طبیعی دندان اجازه نمی‌دهد پروتزهای مصنوعی یا دندان‌های بریج‌کاری را جایگزین کنند، ارائه دهد.

نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. جراحی ایمپلنت دندان ممکن است شامل چندین روش باشد. مزیت اصلی ایمپلنت، پشتیبانی محکم از دندان‌های جدید شما است. فرآیندی که نیاز به ترمیم استخوان محکم در اطراف ایمپلنت دارد. از آنجایی که این ترمیم استخوان به زمان نیاز دارد، این روند احتمالا چندین ماه طول می‌شد. در سایت دکتر نجفی به معرفی بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران با بهترین متخصص پرداخته ایم. همچنین در سایت دکتر نجفی به معرفی روش ایمپلنت کامل دندان فک بالا و پایین هم پرداخته ایم.

 


     

    نحوه کاشت ایمپلنت به چه صورت است؟

    ایمپلنت‌های دندانی با جراحی در استخوان فک شما قرار می‌گیرند، جایی که به عنوان ریشه دندان‌های از دست رفته عمل می کنند. از آنجایی که تیتانیوم موجود در ایمپلنت‌ها با استخوان فک شما ترکیب می‌شود، ایمپلنت‌ها نمی‌لغزند، صدا ایجاد نمی‌کنند و به استخوان فک آسیب نمی‌رسانند.

     

    کاشت ایمپلنت مناسب افرادی است که:

    • یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشد.
    • استخوان فکی داشته باشد که به رشد کامل رسیده.
    • استخوان کافی برای محکم کردن ایمپلنت‌ها داشته باشد یا قادر به پیوند استخوان باشد.
    • بافت‌های دهان سالم داشته باشد.
    • شرایط سالمی ندارد که بر بهبود استخوان فکش تأثیر بگذارد.
    • نمی توانند یا تمایلی به استفاده از دندان مصنوعی ندارند.
    • می خواهد گفتار خود را بهبود بخشد.
    • دخانیات مصرف نمی‌کند.

     

    تماس مستقیم: ۰۲۱۲۶۷۱۰۴۸۴

     

    آمادگی برای کاشت ایمپلنت در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت

    برای کاشت ایمپلنت‌ در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران متخصصان مختلفی، از جمله پزشک متخصص ایمپلنت، متخصص فک و صورت (جراح دهان و فک و صورت)، پریودنتیست، دندانپزشکی که دندان‌های مصنوعی را طراحی و تولید می‌کند (متخصص پروتز)، یا گاهی متخصص گوش، حلق و بینی (ENT)  برای معاینه‌ی بیمار حاضر می‌شوند و بیمار می‌تواند به ایشان مراجعه کند.

    بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دندان در شریعتی تهران

    از آنجایی که ایمپلنت‌های دندانی در یک یا چند مرحله انجام می‌شوند، برای انجام این فرآیند باید یک ارزیابی کامل داشته باشید، از جمله:

    • معاینه جامع دندانپزشکی، شامل گرفتن عکس‌های OPG و سه بعدی و…
    • تاریخچه پزشکی خود را مرور کنید. در مورد هر گونه بیماری و هر دارویی که مصرف می کنید، از جمله داروهای تجویزی و بدون نسخه و مکمل ها، به پزشک خود اطلاع دهید.
    • اگر بیماری قلبی خاصی دارید یا ایمپلنت‌های ارتوپدی دارید، پزشک ممکن است قبل از جراحی آنتی بیوتیک تجویز کند تا از عفونت جلوگیری کند.
    • طرح درمانی متناسب با شرایط شما در نظر گرفته می‌شود. این طرح شامل عواملی مانند تعداد دندان‌هایی که نیاز به تعویض دارند و وضعیت استخوان فک و دندان‌های باقی مانده را شامل می‌شود.
    • برای کنترل درد، گزینه های بیهوشی حین جراحی شامل بی حسی موضعی، آرام بخش یا بیهوشی عمومی است. با متخصص ایمپلنت خود در مورد اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است صحبت کنید.
    • سعی کنید بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران را برای انجام کار خود انتخاب کنید. متخصص ایمپلنت در مورد خوردن و آشامیدن قبل از جراحی به شما آموزش‌های لازم را می‌دهد. اگر بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی دارید، برنامه ریزی کنید که بعد از جراحی از شخصی بخواهید که شما را به خانه ببرد و بقیه روز را استراحت کنید.

    این نکته را به خاطر داشته باشید که ارائه‌ی خدمات کاشت ایمپلنت، کاری کاملا تخصصی و حساس است. بنابراین در نظر داشته باشید که بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران را برای درمان خود انتخاب کنید.اگر در محدوده‌ی شمال تهران ساکن هستید، و به خدمات کاشت ایمپلنت نیازمندید، می‌توانید به مطب دکتر محمد نجفی، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت، در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران مراجعه فرمایید.

     

    آنچه می‌توانید از خدمات کاشت ایمپلنت انتظار داشته باشید!

    جراحی ایمپلنت دندان معمولاً یک جراحی سرپایی است که به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و زمانی برای بهبودی بین دو عمل در نظر گرفته می‌شود. فرآیند کاشت ایمپلنت دندان شامل مراحل مختلفی است که عبارت‌اند از:

    • برداشتن دندان آسیب دیده
    • آماده سازی استخوان فک (پیوند)، در صورت نیاز
    • کاشت ایمپلنت دندان
    • رشد و بهبود استخوان
    • قرار دادن تکیه گاه
    • قرار دادن روکش دندان

    کل فرآیند ممکن است از ابتدا تا انتها چندین ماه طول بکشد. بیشتر این زمان به درمان و انتظار برای رشد استخوان جدید در فک شما اختصاص دارد. بسته به شرایط‌تان، روش خاص انجام شده یا مواد مورد استفاده، گاهی اوقات می توان مراحل خاصی را با هم ترکیب کرد.

    اگر استخوان فک شما به اندازه کافی ضخیم نیست یا خیلی نرم است، ممکن است قبل از انجام کاشت ایمپلنت در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران ، دندان نیاز به پیوند استخوان داشته باشید. این کار به این دلیل است که هنگام جویدن، دهان شما فشار زیادی بر استخوان‌تان وارد می‌کند و اگر نتواند از ایمپلنت پشتیبانی کند، کاشت ایمپلنت احتمالا با شکست مواجه می‌شود. پیوند استخوان می‌تواند پایه محکم تری برای ایمپلنت ایجاد کند.

    چندین ماده پیوند استخوان در فک شما قرار می‌گیرد، که می‌توان از آن برای بازسازی استخوان فک استفاده کرد. اکثرا از پودر استخوان جهت ساختارهای حمایتی برای رشد استخوان جدید استفاده می‌کنند. بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران را برای انجام کار خود برگزینید.

    ممکن است چندین ماه طول بکشد تا پودراستخوان پیوند شده به اندازه کافی استخوان جدید برای حمایت از ایمپلنت دندان را ایجاد کند. در برخی موارد، ممکن است فقط به پیوند استخوان جزئی نیاز داشته باشید که می تواند همزمان با جراحی ایمپلنت انجام شود. وضعیت استخوان فک تعیین می کند که چگونه خدمات ایمپلنت را ادامه دهید.

     

    تماس مستقیم: ۰۲۱۲۶۷۱۰۴۸۴

     

    مراحل ایمپلنت در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران

    بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

    در طول جراحی برای قرار دادن ایمپلنت دندان، جراح در دهان شما برشی ایجاد می‌کند تا لثه شما باز شود و استخوان نمایان گردد. سوراخ‌هایی در استخوان که در آن فیکسچر ایمپلنت دندان قرار می‌گیرد ایجاد می‌کنند. از آنجایی که فیکسچر به عنوان ریشه دندان عمل می کند، در عمق استخوان کاشته می شود. در این مرحله، شما همچنان یک شکاف در جایی که دندان خود را از دست داده است خواهید داشت.

    در انتظار رشد استخوان

    هنگامی که فیکسچرایمپلنت در استخوان فک شما قرار می‌گیرد، فرایند ثابت شدن فیکسچر ایمپلنت توسط بافت استخوانی فک (استئواینتگراسیون) شروع می‌شود. در طی این فرآیند، استخوان فک رشد کرده و با سطح ایمپلنت دندانی متحد می‌شود. این فرآیند، که ممکن است چندین ماه طول بکشد، به ایجاد یک پایه محکم برای دندان جدید شما کمک می‌کند. درست همانطور که ریشه‌ها برای دندان‌های طبیعی شما این عمل را انجام می‌دهند.

    قرار دادن تکیه گاه

    هنگامی که استئواینتگراسیون کامل شد، ممکن است برای قرار دادن اباتمنت، قطعه ای که در نهایت تاج روی قرار می گیرد. به جراحی اضافی نیاز داشته باشید. این جراحی جزئی معمولا با بی حسی موضعی در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران ، توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام می‌شود.

    قرار دادن اباتمنت

    جراح، لثه شما را مجددا باز می‌کند تا ایمپلنت دندان در معرض دید قرار گیرد. اباتمنت به ایمپلنت دندان متصل می‌شود. سپس بافت لثه در اطراف اباتمنت بسته می‌شود، نه بیش‌تر از آن قسمت. در برخی موارد، اباتمنت به ستون فلزی ایمپلنت دندان، هنگام کاشت فیکسچر متصل می‌شود.

     این بدان معناست که نیازی به یک مرحله جراحی اضافی نخواهید داشت. با این حال، از آنجایی که اباتمنت از خط لثه عبور می کند، زمانی که دهان خود را باز می کنید قابل مشاهده است. و تا زمانی که دندانپزشک شما پروتز دندان را کامل نکند، همینطور خواهد بود. برخی از افراد این ظاهر را دوست ندارند و ترجیح می دهند اباتمنت را در یک روش جداگانه قرار دهند. پس از قرار دادن اباتمنت، لثه‌ی شما باید حدود دو هفته قبل از اینکه بتوان تاج دندان را چسباند، بهبود یابد.

    دندان جدید

    هنگامی که لثه‌های شما بهبود یابد، آثار بیشتری از دهان و دندان‌های باقیمانده خود خواهید داشت. از فک شما قالب گیری انجام شده و از قالب‌ها برای ساختن روکش استفاده می‌شود. دندان مصنوعی با ظاهر دندان واقعی شما. تاج دندان را نمی‌توان تا زمانی که استخوان فک شما به اندازه کافی قوی باشد برای استفاده از دندان جدید قرار داد.

    بیشتر بخوانید: مراحل ایمپلنت دندان چیست؟ 

     

    برخی عوارض معمول و نادر بعد از کاشت ایمپلنت

    چه جراحی ایمپلنت دندان در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهید، ممکن است برخی از ناراحتی‌‎های معمول مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید، مانند:

    • تورم لثه ها و صورت شما
    • کبودی پوست و لثه‌های شما
    • درد در محل ایمپلنت
    • خونریزی جزئی

    پس از جراحی ایمپلنت دندان به داروهای مسکن یا آنتی بیوتیک نیاز دارید. اگر تورم، ناراحتی یا هر مشکل دیگر در روزهای بعد از جراحی بدتر شد، با متخصص ایمپلنت خود تماس بگیرید.

    مانند هر جراحی دیگری، جراحی ایمپلنت دندان نیز خطراتی برای سلامتی دارد. با این حال، مشکلات نادر هستند و زمانی که رخ می دهند معمولا جزئی هستند و به راحتی قابل درمان اند.

     

    تماس مستقیم: ۰۲۱۲۶۷۱۰۴۸۴

     

    عفونت در محل ایمپلنت

    آسیب یا آسیب به ساختارهای اطراف دندان مورد نظر، مانند سایر دندان ها یا رگ‌های خونی. آسیب عصبی، که می تواند باعث درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دندان‌ها، لثه ها، لب‌ها یا چانه شما شود. مشکلات سینوسی، زمانی که ایمپلنت های دندانی قرار داده شده در فک بالا به داخل یکی از حفره‌های سینوسی شما بیرون بزند.

     

    نتیجه گیری

    اکثر مواقع کاشت ایمپلنت عملی موفقیت آمیز است. با این حال، گاهی اوقات، استخوان به اندازه کافی با ایمپلنت فلزی ترکیب نمی‌شود. برای مثال سیگار کشیدن ممکن است به شکست ایمپلنت و ایجاد سایر عوارض کمک کند. اگر استخوان فک به اندازه کافی جوش نخورد، ایمپلنت برداشته می‌شود، استخوان تمیز می‌شود و می‌توانید این روش را پس از حدود سه ماه دیگر دوباره امتحان کنید.

    به یاد داشته باشید، کاشت ایمپلنت دندان، یکی از مهم‌ترین، حساس‌ترین و پرکاربردترین خدمات دندان‌پزشکی است. بنابراین برای دریافت خدمات ایمپلنت، به بهترین مرکز کاشت ایمپلنت کاشت دندان در تهران مراجعه کنید.

    دکتر محمد نجفی متخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت، در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شریعتی تهران، به صورت کاملا حرفه‌ای، خدمات کاشت ایمپلنت را به صورت کاملا حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

    دکتر محمد نجفی

    منبع

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    اشتراک گذاری مطلب:

    دکتر محمد نجفی

    جراح ومتخصص بیماری های لثه و ایمپلنت های دندانی د‌ارای بورد تخصصی، استادیار دانشگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *